sâmbătă, 23 februarie 2013

Frumos de sambata

Gargarita mica doarme dusa. Pfaaa, mai bine zis DORMEA! Tocmai ce si-a varat un vecin bormasina in perete si mi s-a dus tot zenul.... Iubesc viata la bloc si respectul pentru ceilalti colocatari din cutiute.
 
Revenind. Am luat mama de o mana, ca sa-si aduca aminte cum era cand eram noi mici, si copilul de alta si am fost la Tiribam Tiribum, spectacolul pentru copii al celor de la Zurli. Un spectacol pentru parinti veseli si copilasi isteti. Copiii ar trebui sa fie ceva mai maricei decat este Matilda, zic eu, si sa aiba pana pe la 7 ani. Pentru un copil, de nici doi ani, care nu se uita la televizor sau la desene animate este putin cam solicitant. Inca nu are exercitiul atentiei si nu poate sta intr-un loc o ora si jumatate. Matildei i-au placut foarte mult cantecelele, le cunostea si topaia de cred ca misca tot randul. Ne cerem scuze vecinilor de scaun :). A avut o problema si cu vocile ridicate, ea cand aude oameni vorbind tare are senzatia ca acei oameni se cearta si ii dojeneste. Asa ca s-a ocupat de admonsetarea prezentatoarei care vorbea putin cam tare pentru gustul ei. La fel cand unul dintre personaje a fost "calcat" pe picior si se vaita... ar fi vrut sa se duca sa-l salveze. I-am explicat ca nenea se preface, dar se prefacea prea bine si Matildei ii era mila de el. Ce-mi place mintea curata de copil!
 
Judecand dupa nivelul de implicare al copiilor mai mari, pentru ei este un spectacol reusit. Au cantat, dansat, repetat coregrafiile. Eu am apreciat calitatea costumelor si talentul membrilor trupei. Si m-am emotionat. Da, m-am emotionat mult, asa cum mi se intampla de fiecare data cand sunt cu Matilda undeva si ma copleseste dragostea pentru ea. Dragostea pentru o noua faza, nostalgia pentru timpul care a trecut. A fost primul ei spectacol, primul din foarte multe - sper. A fost frumos si vesel.  Le multumim pentru invitatie si ii recomandam cu mare drag.
 
 
 
 

*
 
Ne-am mutat echipa catre Gradinita Waldorf  din strada Putul cu Plopi, aici se desfasura Bazar de Martisor. Stiam ca participa fetele noastre dragi cu hainute (100% Pasiune si Lilutesa), dar vroiam sa vorbesc cu Oltea Tudose legat de organizarea gradinitei. Cred ca o sa pregatim un interviu impreuna ca sa va pot povesti si voua despre gradinita lor. Costa mult, stiu, dar eu tind sa cred ca merita. M-a bucurat si deschiderea lor catre o alimentatie mai sanatoasa si faptul ca sunt flexibili legat de ceea ce doreste parintele. Revin cu informatii. In rest, copii veseli, oameni frumosi, mult talent, o stare de bine si de relaxare. Ahhh, si niste super placinte cu spanac.
 
 
Va las si pe voi cu munca unei tinere mame care fascineaza prin prezenta, mi s-a parut un om interesant si mi-ar placea sa o mai intalnesc- Alice Lopez.
 
 
Acum, la repaus cu mine, incepe saptamana in care mi-am luat angajamentul ca stau cuminte si nu ma mai misc. Sa vedem cum reusesc sa fac asta :). Totusi, ideea unor vertebre scoase si inlocuite cu suruburi si placute nu prea ma incanta.
 
Sambata linistita sa aveti!
 
 
 L.E. achizitii de la Bazar, salvari din catifea si bentita asortata 100% Pasiune




 

2 comentarii:

  1. Si noi am fost la gradinita, am plecat zambind, Vladi cu un camion cu lemne, pe care l-a cautat imediat ce s-a trezit, iar eu cu un sapun exfoliant handmade :-)

    Basca aventura cu busul...:-) A dormit 3 ore neintors :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne-am ratat la mustata, dar mai ochesc eu ceva dragut si poate ne vedem acolo. O sa fie targ frumos la Muzeul Taranului Roman. Daca poti sa aduci burtica si pe Vladi :).

      Ștergere